Διαχειριστείτε όλους τους τομείς του ξενοδοχείου, βελτιώνοντας τη διαδικασία. Check-in, Αναχώρηση, Τιμολόγηση και Προσφορά Κρατήσεων. Ορίστε τις τιμές και τα πακέτα που ισχύουν για τις άμεσες κρατήσεις, ή για τον Μηχανισμό Κρατήσεων και την τροποποίηση των τιμών μέσω μιας μόνο οθόνης. Διαχείριση των ενιαίων και ομαδικών κρατήσεων που ενισχύουν τη διαδικασία τιμολόγησης σε πελάτες ή πρακτορεία. Διαχειρίζεται και διευθετεί τις προμήθειες που παράγονται από τα ενδιάμεσα προϊόντα.
Γνωρίστε τη διαθεσιμότητα των αιθουσών συσκέψεων, παρακολουθήστε τις προσφορές, προγραμματίζετε εργασίες για τους υπαλλήλους, προμηθεύετε, αναλύστε το κόστος των συνταγών, προετοιμάστε τις παραγγελίες, οργανώστε την προετοιμασία και τον καθαρισμό των δωματίων, αποτιμήστε το κόστος μέσω παραγγελιών κατασκευής και ανάλυση κερδοφορίας ανά συμβάν
Οργανώστε τη διαμονή ενός πελάτη ή ακόμα και μια ομάδα. Προγραμματίστε μια επίσκεψη στο γιατρό, συνταγογράφηση ιατρικών υπηρεσιών και θεραπειών, πακέτα τιμολογίων, επιβαρύνσεις σε λογαριασμό δωματίων – Ελέγξτε το κόστος αποτελεσματικά και κάντε ανάλυση περιθωρίου ανά θεραπεία.
Αυξήστε την παραγωγικότητα, βελτιστοποιήστε τις ροές εργασίας και βελτιώστε την απόδοση του προσωπικού καθαρισμού. Από ένα smartphone ή tablet μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εργασίες του προσωπικού, να ενημερώνετε τις καθημερινές εργασίες, να λαμβάνετε πληροφορίες πραγματικού χρόνου από το frontdesk (check-out, μην ενοχλείτε, προτεραιότητες), ανοιχτά φύλλα συντήρησης, λογαριασμούς ή ακόμα και να αποκλείσετε οποιοδήποτε δωμάτιο. Όλα αυτά με μόνο τρία απλά κλικ. Ξεχάστε τις χρονοβόρες φόρμες και χαρτιά
Προσφέρετε στους πελάτες σας γρήγορη πρόσβαση στην υπηρεσία δωματίου με την εφαρμογή ηλεκτρονικών παραγγελιών. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε είδη που προσφέρονται στη γλώσσα τους, να κάνουν την παραγγελία και να πληρώσουν από το smartphone μόνο με τη σάρωση ενός κώδικα QR.
Βελτιώστε τη διαδικασία αποστολής επιβεβαίωσης κράτησης στους πελάτες σας, αυτόματες υπενθυμίσεις για check-in με πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή με και προτάσεις, ρυθμίστε την αυτόματη αποστολή ευχαριστήριων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο τέλος της διαμονής
Δημιουργήστε την ομάδα των υπαλλήλων και προγραμματίστε τους για εργασίες καθαρισμού, βελτιώστε την αποτελεσματικότητα στις επισκευές και τη συντήρηση, καθορίστε τις προτεραιότητες και γνωρίστε τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε κάθε αποκατάσταση.
Από το λογισμικό FrontRest για τις επιχειρήσεις διαχείρισης F & B όπως Εστιατόριο, Καφετέρια, Σνακ Μπαρ, …) μπορείτε να ελέγξετε την κατανάλωση των υπηρεσιών από τους πελάτες, να εφαρμόσετε τις σωστές τιμές σύμφωνα με τις υπηρεσίες που έχουν εγγραφεί στο ξενοδοχείο και να χρεώσετε και στο λογαριασμό δωματίου και στο λογαριασμό εκδηλώσεων
Από smartphone ή tablet με το Telecomanda Android, μπορείτε να τιμολογείτε ή να χρεώνετε στο λογαριασμό του δωματίου του πελάτη και να ελέγχετε τις υπηρεσίες F & B που περιλαμβάνονται για κάθε πελάτη. Θα βελτιώσετε την προετοιμασία παραγγελιών στην κουζίνα και στο μπαρ και θα βεβαιωθείτε ότι όλα τα προϊόντα χρεώνονται, έτσι ώστε να αυξάνονται τα έσοδα και η ικανοποίηση του πελάτη
Εμφανίστε τα πιάτα του εστιατορίου σας μέσω του ηλεκτρονικού μενού που βρίσκεται στην υποδοχή του ξενοδοχείου ή του ανελκυστήρα ή άλλων περιοχών. Αυξήστε τα έσοδα σε όλα τα POS που προσφέρουν μια υπηρεσία ενημερωμένη, μειώνοντας τις ουρές στην υποδοχή και εμφανίζοντας τις τιμές και τα αλλεργιογόνα των ειδών.
Περιηγηθείτε στις πληροφορίες της επιχείρησής σας από οποιοδήποτε σημείο και συσκευή με ένα μόνο κλικ. Μέσω του KPI, των πινάκων, των γραφικών και των κύβων μπορείτε να καταρτίσετε, να αναλύσετε και να μετατρέψετε τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Συνδεδεμένοι με τις βάσεις δεδομένων ICGManager, FrontRest, FrontRetail ή FrontHOtel, οι πληροφορίες εμφανίζονται γρήγορα και χωρίς καθυστέρηση. Διατίθεται σε μορφή για PC και επίσης ενσωματωμένη εφαρμογή για Android και iOS
Παρακολουθήστε τους λογαριασμούς σας, επιταχύνετε τη διαδικασία λογιστικής καταγραφής των ταμειακών λογαριασμών, ελέγχετε τις εγγραφές του βιβλίου, δημιουργείστε κεφάλαια ή εκτελέστε καταστάσεις λογιστικών υπολοίπων.
Με το ICGDocs δημιουργούνται τιμολόγια και αποστέλλονται αυτόματα στους πελάτες, εξοικονομώντας έτσι κόστος, βελτιστοποιώντας τη διαδικασία και τους πόρους και συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση του περιβάλλοντος. Επιτρέπει την πρόσβαση σε μια πλατφόρμα όπου οι συνεργάτες και οι πράκτορές σας μπορούν να συμβουλεύονται και να κατεβάζουν όλα τα παραγόμενα τιμολόγια.
Ελέγξτε και διατηρήστε ασφαλή τα μετρητά της επιχείρησής σας με τη λύση CashDro. Το σύστημα που πάντα συμφωνεί. Η ενσωμάτωση του CashDro στα σημεία πώλησης με μετρητά είναι άμεση χωρίς αποκλίσεις, τα μετρητά είναι πάντα ασφαλή, αποφεύγονται οι άγνωστες απώλειες μετρητών, απορρίπτονται πλαστά και εξαλείφονται τα σφάλματα στα ρέστα. Πολλοί σερβιτόροι μπορούν να δουλέψουν με το ίδιο CashDro χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλείσιμο ταμείου..
Με την εφαρμογή FrontRetail μπορείτε να διαχειριστείτε διάφορους τύπους επιχειρήσεων όπως, μπουτίκ, σούπερ μάρκετ, κομμωτήρια, κλπ., και να χρεώσετε τον πελάτη ή το δωμάτιο. Πώληση ειδών με barcode, κωδικούς είδους ή σειριακούς αριθμούς.